Eez Azumi :D

My photo
no money no talk. varayo ! varayo !

Friday, November 18, 2011

song from my bro mr. dash berlin;'(

hish,
i hav a dream last night,
dream about her,
she smile at me,aha,really miss her smile,
then,everything gone zeppppp,blackout
i cry so hard,wish they u will come again to me,
suddenly,i heard the song,  
makes me realize how disappointed I am with love
 


:(
till the end of da song,
the song like know my heart feelings toward her,
zoooommmmmmaaa,then i wake up,
laaaa,fone alarm erk-.-
psssttt,rindu yg mendalam,smpay mimpikn die,
ko tao x aq RINDU kt ko!
tp aq try to be cool,
buad mcm xde ape ape,
aq tnggu ko kol ke text kee,
hmmm yg adarrr la kn,
kalo diberi peluang, aq rase nk jumpee je ko tnye ape msalahnye,
tp mcm nilah,
always be like this!i hate this!
benci,bengang,panasss,berbulu,ppeeeeee
tp syg aq kt ko buad aq tenang,
sbb ibu pnah pesan kt aq sabar 2 penting,
huh,xpela,
aq still tnggu kol or text dri ko,
mungkin ambek mase,bila tiba mase nyee nnt aq akan pergi,
-i hate to say this but i love  u ;'( -




No comments:

Post a Comment